Sestavení plánu obchodní taktiky podniku Caffe Lucerna – Bc. Martin Beneš
Bc. Martin Beneš
Bachelor's thesis
Sestavení plánu obchodní taktiky podniku Caffe Lucerna
Drawing up a plan of business tactics for the company Caffe Lucerna
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Sestavení plánu obchodní taktiky podniku Caffe Lucerna“ a je rozdělená do pěti částí. První část vymezuje teoretické znalosti a použité zdroje. Druhá část popisuje zvolené metody zpracování a vymezuje výzkumné otázky. Třetí část obsahuje popis podniku a praktické využití výzkumných metod a analýz. Čtvrtá část stručně shrnuje výsledky praktické části. Poslední částí …moreAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is “Drawing up a plan of business tactics for the company Caffe Lucerna“ and is divided into five parts. The first part defines the theoretical knowledge and used sources. Second part describes the selected processing methods and defines research questions. Third part contains a description of the company and the use of research methods and analyzes. Fourth part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/jccdi/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠ, Martin. \textit{Sestavení plánu obchodní taktiky podniku Caffe Lucerna}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qio5uz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková