Franchising jako metoda vstupu na trh – Alice Tichá
Alice Tichá
Bakalářská práce
Franchising jako metoda vstupu na trh
Franchising as a form of market entry
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových …víceAbstract:
There are several alternatives to entering a new business market. This bachelor thesis focuses on franchising as one form of market entry. Both the theoretical and practical aspects of franchising will be discussed. The theoretical section encompasses the basic principles of franchising, its history and conception. All aspects of franchising, including the advantages and disadvantages for both franchisor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Jiří Krajča
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Právo a franchising
Kateřina Fárová -
Franchising jako způsob podnikání u vybraného obchodního subjektu
Aleš MAREK -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising v oblasti vzdělávání dětí
Lucie Nespěšná -
Franchising – komparace koncepcí
Jan Sovadina -
Franchising jako jedna z možností rozvoje podnikání
Lucie SELECKÁ