Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ – Bc. Markéta BARTOŇOVÁ
Bc. Markéta BARTOŇOVÁ
Master's thesis
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Integrated teaching of science subjects at secondary schools
Abstract:
Bílá kniha (tj. národní program vzdělávání v ČR) hovoří o nutnosti celkové změny charakteru výuky na všech stupních škol mimo jiné i s využitím mezipředmětové integrace. Předložená diplomová práce zkoumá, jakým způsobem byla tato změna zakomponována do Rámcových vzdělávacích programů středních škol, jaká je informovanost učitelů o této problematice a jaký na ni mají názor, které netradiční zdroje mají …moreAbstract:
The White paper (i.e. the National Education Program in the Czech Republic) talks about the overall change in the character of education in all levels of schools, using inter subject integration among other things. This diploma thesis examines how this change was incorporated into the Framework Educational Programs of secondary schools, what is the awareness of teachers about this issue and what they …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTOŇOVÁ, Markéta. Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch-Bi 2o zss
Theses on a related topic
-
Netradiční zdroje tepla pro tepelná čerpadla
Lukáš TRUHLÁŘ -
Netradiční napájecí zdroj pro měřicí zařízení v místě bez přívodu proudu
Daniel Kouřil -
Netradiční ovoce jako zdroj aktivních látek pro výrobu kosmetiky
Karolína Poláková -
Analýza použití netradičních zdrojů energií pro napájení měřicích jednotek
Lukáš Richtár -
Tvorba pracovních listů pro integrovanou výuku tematického celku Biologie člověka v přírodopisu a výchovy ke zdraví na ZŠ
Daniela Trčková -
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Tvorba pracovních listů pro integrovanou výuku tematického celku Biologie člověka v přírodopisu a výchovy ke zdraví na ZŠ
Daniela Trčková -
Tvorba pracovních listů pro integrovaná přírodovědná témata
Anna Šnajdarová