Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ – Bc. Markéta BARTOŇOVÁ
Bc. Markéta BARTOŇOVÁ
Diplomová práce
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Integrated teaching of science subjects at secondary schools
Anotace:
Bílá kniha (tj. národní program vzdělávání v ČR) hovoří o nutnosti celkové změny charakteru výuky na všech stupních škol mimo jiné i s využitím mezipředmětové integrace. Předložená diplomová práce zkoumá, jakým způsobem byla tato změna zakomponována do Rámcových vzdělávacích programů středních škol, jaká je informovanost učitelů o této problematice a jaký na ni mají názor, které netradiční zdroje mají …víceAbstract:
The White paper (i.e. the National Education Program in the Czech Republic) talks about the overall change in the character of education in all levels of schools, using inter subject integration among other things. This diploma thesis examines how this change was incorporated into the Framework Educational Programs of secondary schools, what is the awareness of teachers about this issue and what they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŇOVÁ, Markéta. Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční zdroje tepla pro tepelná čerpadla
Lukáš TRUHLÁŘ -
Netradiční napájecí zdroj pro měřicí zařízení v místě bez přívodu proudu
Daniel Kouřil -
Netradiční ovoce jako zdroj aktivních látek pro výrobu kosmetiky
Karolína Poláková -
Analýza použití netradičních zdrojů energií pro napájení měřicích jednotek
Lukáš Richtár -
Tvorba pracovních listů pro integrovanou výuku tematického celku Biologie člověka v přírodopisu a výchovy ke zdraví na ZŠ
Daniela Trčková -
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Tvorba pracovních listů pro integrovanou výuku tematického celku Biologie člověka v přírodopisu a výchovy ke zdraví na ZŠ
Daniela Trčková -
Tvorba pracovních listů pro integrovaná přírodovědná témata
Anna Šnajdarová