Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bachelor's thesis
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
PC Games as a marketing communications tool
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů {--} hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu …moreAbstract:
This thesis is focused on the field of advertising in computer games. It describes the evolution of the media, its contemporary state and to a certain extend future possibilities of use of new technologies. In the theoretical part, there is a specification of the medium and the description of its genres. There is also a typology of its consumers {--} players and the definitions of various advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
10547
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVOLSKÝ, Ondřej. \textit{Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qjidph/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVOLSKÝ, Ondřej. Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications