Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bachelor's thesis
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
PC Games as a marketing communications tool
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů {--} hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu …viacAbstract:
This thesis is focused on the field of advertising in computer games. It describes the evolution of the media, its contemporary state and to a certain extend future possibilities of use of new technologies. In the theoretical part, there is a specification of the medium and the description of its genres. There is also a typology of its consumers {--} players and the definitions of various advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZVOLSKÝ, Ondřej. Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications