Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole – Filip Kallmünzer
Filip Kallmünzer
Bachelor's thesis
Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole
Abstract:
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat, jaké didaktické nástroje jsou užívány učiteli matematiky nejen při distanční výuce, ale i při té prezenční. Dále jaké didaktické zásady jsou pro ně vzhledem k oběma formám výuky podstatné, jak změnili během pandemie Covid-19 své organizační formy výuky při přechodu z jedné výukové formy na druhou a jakým způsobem hodnotili znalosti a vědomosti svých studentů …moreAbstract:
This work aims to analyze which didactic tools are used by mathematics teachers not only in distance learning, but also in full-time. Furthermore, what didactic principles are important for them regarding both forms of teaching, how did they change their organizational forms of teaching during the Covid-19 pandemic during the transition from one teaching form to another and how they diagnosed knowledge …moreKeywords
Prezenční forma výuky distanční forma výuky didaktika matematiky didaktické zásady didaktické prostředky organizační formy výuky ověřování výsledků učení dotazníkové šetření příprava na výukovou hodinu. Full-time form of teaching distant form of teaching didactics of mathematics didactic principles didactic tools organizational forms of teaching verification of learning outcomes questionnaire survey preparation for a lesson.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALLMÜNZER, Filip. \textit{Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/qjl5fm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů