Filip Kallmünzer

Bachelor's thesis

Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole

Abstract:
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat, jaké didaktické nástroje jsou užívány učiteli matematiky nejen při distanční výuce, ale i při té prezenční. Dále jaké didaktické zásady jsou pro ně vzhledem k oběma formám výuky podstatné, jak změnili během pandemie Covid-19 své organizační formy výuky při přechodu z jedné výukové formy na druhou a jakým způsobem hodnotili znalosti a vědomosti svých studentů …more
Abstract:
This work aims to analyze which didactic tools are used by mathematics teachers not only in distance learning, but also in full-time. Furthermore, what didactic principles are important for them regarding both forms of teaching, how did they change their organizational forms of teaching during the Covid-19 pandemic during the transition from one teaching form to another and how they diagnosed knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů