Filip Kallmünzer

Bakalářská práce

Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole

Anotace:
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat, jaké didaktické nástroje jsou užívány učiteli matematiky nejen při distanční výuce, ale i při té prezenční. Dále jaké didaktické zásady jsou pro ně vzhledem k oběma formám výuky podstatné, jak změnili během pandemie Covid-19 své organizační formy výuky při přechodu z jedné výukové formy na druhou a jakým způsobem hodnotili znalosti a vědomosti svých studentů …více
Abstract:
This work aims to analyze which didactic tools are used by mathematics teachers not only in distance learning, but also in full-time. Furthermore, what didactic principles are important for them regarding both forms of teaching, how did they change their organizational forms of teaching during the Covid-19 pandemic during the transition from one teaching form to another and how they diagnosed knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů