Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole – Filip Kallmünzer
Filip Kallmünzer
Bakalářská práce
Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zanalyzovat, jaké didaktické nástroje jsou užívány učiteli matematiky nejen při distanční výuce, ale i při té prezenční. Dále jaké didaktické zásady jsou pro ně vzhledem k oběma formám výuky podstatné, jak změnili během pandemie Covid-19 své organizační formy výuky při přechodu z jedné výukové formy na druhou a jakým způsobem hodnotili znalosti a vědomosti svých studentů …víceAbstract:
This work aims to analyze which didactic tools are used by mathematics teachers not only in distance learning, but also in full-time. Furthermore, what didactic principles are important for them regarding both forms of teaching, how did they change their organizational forms of teaching during the Covid-19 pandemic during the transition from one teaching form to another and how they diagnosed knowledge …víceKlíčová slova
Prezenční forma výuky distanční forma výuky didaktika matematiky didaktické zásady didaktické prostředky organizační formy výuky ověřování výsledků učení dotazníkové šetření příprava na výukovou hodinu. Full-time form of teaching distant form of teaching didactics of mathematics didactic principles didactic tools organizational forms of teaching verification of learning outcomes questionnaire survey preparation for a lesson.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALLMÜNZER, Filip. \textit{Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qjl5fm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Výuka pracovních činností na 2. stupni základní školy
Sabina Maštalířová -
Finanční produkty jako téma finančního vzdělávání na SŠ
Patrik KOTALA -
Utilization of machine learning methods for predicting the outcomes of football matches
Martin Fedorík -
Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms
Barbora Bečková