Marketingová komunikace společnosti – Bc. Karel Žváček
Bc. Karel Žváček
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti
Marketing communication of the company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Marketingová komunikace společnosti“ se zabývá marketingovou komunikací společnosti A.W. spol. s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro její zkvalitnění. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní nástroje marketingové komunikace. Praktická část obsahuje charakteristiku …víceAbstract:
The diploma thesis "Marketing communication of the company" deals with the marketing communication of the company A.W. spol. s.r.o. The aim of the diploma thesis is to evaluate the marketing communication of a selected company and to propose recommendations for its improvement. The work contains a theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic tools of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v2wd6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management