Bc. Anna Klimenko

Bachelor's thesis

Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies

Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Abstract:
Marketingová činnost obchodního centra má odlišnou povahu. Marketingovým cílem obchodního centra je přitažlivost návštěvníků. Čím více návštěvníků je v obchodním centru, tím větší přitažlivost bude mít pro držitele. Přitažlivost obchodního centra lze definovat pomocí modifikace Huffova modelu, který je založen na konceptu spotřebitelské užitečnosti. Naopak, spotřebitelská užitečnost obchodního centra …more
Abstract:
The marketing activity of trade center has different nature. The marketing objective of trade center is attraction of the visitors. The more visitors there are in a trade center, the more attraction it will have for a holder. Attraction of a trade center can be defined by using modification of Huff model which is founded on concept of consumer utility. In its turn, consumer utility of a trade center …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2020
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní