Prezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice – Tereza KAŠPAROVÁ
Tereza KAŠPAROVÁ
Bakalářská práce
Prezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice
Presentation of francophone countries (except France) in geographic and travel magazines published in Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je získání analýzy o prezentaci frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a jeho typy, dále prezentuje frankofonii, francouzštinu v Evropě a následně frankofonní země (evropské a částečně i mimoevropské) z historického hlediska i jako turistickou destinaci. Teoretická …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to provide an analysis of the image of French-speaking countries (except France) reflected by the geographical and travel magazines published in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis deals with the tourist industry and its various types. It is followed by an overall presentation of Francophony, the French language in Europe, and then the French …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Drsková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAROVÁ, Tereza. \textit{Prezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qk7wff/.
Jak správně citovat práci
KAŠPAROVÁ, Tereza. Prezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Prezentace Francie v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice
Monika POKORNÁ -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Marketingová strategie časopisu Psychologie DNES
Eva Kubová -
Financování a marketingová strategie literární revue WELES
Pavla Spurná -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Michaela Poláková -
Možnosti marketingové strategie časopisů na příkladu časopisu Revue 50plus
Tereza Špačková -
Inovace online marketingové strategie společnosti
Pavel KNOTEK -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová
Název
Vložil
Vloženo
Práva