Možnosti financování pro začínající podnikatele – Zuzana Holubová
Zuzana Holubová
Bakalářská práce
Možnosti financování pro začínající podnikatele
Funding opportunities for starting entrepreneurs
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na financování začínajících podnikatelů a jeho možnosti v podmínkách České republiky. V práci je uvedena charakteristika začátků podnikání, malých podnikatelů a možnosti financování pro začínající podnikatele, kdy je hlavní důraz kladen na bankovní úvěry pro začínající podnikatele. V závěru práce je proveden výběr vhodného úvěru pro konkrétního začínajícího podnikatele …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the financing of starting entrepreneurs and its possibilities in the Czech Republic. In the thesis there is a description of foundation of business, small entrepreneurs and possibilities of financing for starting entrepreneurs, where the main emphasis is placed on bank loans for start-up entrepreneurs. At the end of the thesis, a selection of a suitable credit for a specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Palatová
- Oponent: Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria