Mgr. Jiřina Maříková

Master's thesis

Média a mediální strategie

Media and media strategies
Anotácia:
Práce pojednává o médiích, jejich typologiích, vývoji a funkcích, které ve společnosti plní. Prostor je věnován taktéž mediálnímu trhu a financování médií. V dalších částech práce je pozornost zaměřena na mediální plánování v teorii a praxi. Případová studie popisuje proces plánování mediální kampaně firmy Albixon.
Abstract:
The thesis deals with the topic media, their typology, development and the functions that they in the society the company perform. The space is also dedicated to media market and media funding. In other parts of the thesis is focused on media planning in theory and practice. The case study describes the media planning processes of media campaign of the company Albixon.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication