Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin – David VOLKE
David VOLKE
Master's thesis
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
Green marketing: Consumer´s attitude toward eco-friendly behaving during grocery shopping
Anotácia:
Při současném tempu spotřeby je stále důležitější zamyslet se nad rolí obalu z mnoha různých pohledů. Ať už se jedná o ekonomický, estetický nebo ekologický pohled, obaly jsou podstatnou součástí nákupního procesu a mají významný dopad na životní prostředí. V posledních letech spotřeba potravin stále roste a s tímto je velmi úzce spojena problematika obalů. Spotřebitelé si již začínají uvědomovat dopad …viacAbstract:
At the current pace of the consumption, the role of the product packaging is growing its importance for various reasons. Regardless of economical, aesthetical or ecological reasons, product packaging is the relevant part of the shopping process nowadays and has a substantial impact on our environment. In recent years, the food consumption has been steadily growing and the role of packaging is linked …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLKE, David. \textit{Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkjqmj/.
Jak správně citovat práci
VOLKE, David. Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
Vajner Vajner -
Měření postojů zákazníků k vybraným produktům "zeleného marketingu"
Tereza Fidlerová -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Lysková Lysková -
Postoj českého zákazníka k elektromobilitě v automobilovém průmyslu
Michaela Pfeifferová -
Analýza postojů zákazníků k privátním značkám
Jan Machalica -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Analýza postojů zákazníků k využívání jízdních asistentů
Libor Suchý