David VOLKE

Diplomová práce

Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin

Green marketing: Consumer´s attitude toward eco-friendly behaving during grocery shopping
Anotace:
Při současném tempu spotřeby je stále důležitější zamyslet se nad rolí obalu z mnoha různých pohledů. Ať už se jedná o ekonomický, estetický nebo ekologický pohled, obaly jsou podstatnou součástí nákupního procesu a mají významný dopad na životní prostředí. V posledních letech spotřeba potravin stále roste a s tímto je velmi úzce spojena problematika obalů. Spotřebitelé si již začínají uvědomovat dopad …více
Abstract:
At the current pace of the consumption, the role of the product packaging is growing its importance for various reasons. Regardless of economical, aesthetical or ecological reasons, product packaging is the relevant part of the shopping process nowadays and has a substantial impact on our environment. In recent years, the food consumption has been steadily growing and the role of packaging is linked …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLKE, David. Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management