Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie – Martin Vozník
Martin Vozník
Bakalářská práce
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování
Anotace:
Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování. Témou práce je přiblížení psychologie a psychologických faktorú vplývajících na spotřebitelské chování v rámci marketingové komunikace. Práce bude složena ze dvou základních částí, praktické a teoretické. První část bude věnovaná teoretickému základu spotřebitelského chování a psychologickým faktorúm ho ovlivňujúcích. V praktické časti …víceAbstract:
Psychology in marketing and its influence on consumer behavior. The topic of the bachelor thesis is the approach to psychology and psychological factors influencing consumer behavior in the context of marketing communication. The thesis will consist of two basic parts, theoretical and practical. The first part will be devoted to the theoretical basis of consumer behavior and psychological factors influencing …víceAbstract:
Psychológia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie. Témou práce je priblíženie psychológie a psychologických faktorov vplývajúcich na spotrebiteľské správanie v rámci marketingovej komunikácie. Práca bude zložená z dvoch základných častí, praktickej a teoretickej. Prvá časť bude venovaná teoretickému základu spotrebiteľského správania a psychologických faktorov ho ovplyvňujúcich. V praktickej …víceKlíčová slova
Spotřebitelské chování Behaviorální ekonomie Psychologické faktory Faktory ovlivňující spotřebitelské chování Psycholgie v marketingu
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Vladimír Borský, LL.M. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová