Alina Pavlik

Bachelor's thesis

Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year

Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to identify the strategic development of the company of the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for the 24th year according to the marketing plan. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of secondary sources. The empirical part is compiled on the basis of outputs from quantitative/qualitative …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Reader: Martina Jarkovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses qkr6hr qkr6hr/2
16/3/2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.