Anna DIRNEROVÁ
Bakalářská práce
Význam kresby v předškolním věku
The signification of drawing in a pre-school age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem kresby pro dítě v předškolním věku. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vývoj dítěte a vývoj kresby v jednotlivých etapách vývoje dítěte do šesti let, význam kresby pro harmonický vývoj dítěte a také se zabývá výtvarným projevem ve vztahu k psychickému životu dítěte. V praktické části bakalářské práce zkoumám přístup rodičů k …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a significance of a drawing for children in the preschool age. It consists of the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the evolution of the child and the progress of the drawing in a different periods of the evolution up to six years, significance of a drawing for a harmonious evolution of the child and deals with a fine art performance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Cieslar, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DIRNEROVÁ, Anna. Význam kresby v předškolním věku. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba ve vztahu ke školní připravenosti v předškolním věku
Natálie Šoltysová -
Kresba dětí mladšího školního věku (porovnání kresby dětí z běžných tříd a tříd pro nadané děti)
Zuzana HANUSOVÁ -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ