Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s. – Kateřina Mašková
Kateřina Mašková
Diplomová práce
Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Use of direct marketing in ČSOB, a.s.
Anotace:
Práce přináší analýzu využívání přímých kampaní v Československé obchodní bance, a.s. Hlavním cílem je přinést celistvý pohled na možnosti využívání přímého marketingu v rámci banky a celý proces vytváření přímých marketingových kampaní. Dále pak má za cíl analyzovat finanční stránku investic do přímého marketingu v Československé obchodní bance, a.s. a odkrýt úspěšné a neúspěšné kampaně. Na příkladech …víceAbstract:
The master's thesis deals with analysis of use of direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. The aim of this thesis is to introduce use of direct marketing in the bank and the process of realization of direct campaigns. Further the aim of this thesis is to analyze financial investments in direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. and reveal successful and failed campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Monika Kutílková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Direct Investment Driven by the Sovereign Wealth Funds and its Impact on the Market Value of the Acquired Companies
Stanislav Martínek -
Efektivní vynakládání finančních prostředků na marketingové aktivity a jejich návratnost
Tatiana Gašparová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova