Kateřina Mašková

Diplomová práce

Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.

Use of direct marketing in ČSOB, a.s.
Anotace:
Práce přináší analýzu využívání přímých kampaní v Československé obchodní bance, a.s. Hlavním cílem je přinést celistvý pohled na možnosti využívání přímého marketingu v rámci banky a celý proces vytváření přímých marketingových kampaní. Dále pak má za cíl analyzovat finanční stránku investic do přímého marketingu v Československé obchodní bance, a.s. a odkrýt úspěšné a neúspěšné kampaně. Na příkladech …více
Abstract:
The master's thesis deals with analysis of use of direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. The aim of this thesis is to introduce use of direct marketing in the bank and the process of realization of direct campaigns. Further the aim of this thesis is to analyze financial investments in direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. and reveal successful and failed campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Monika Kutílková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44546

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod