Učební pomůcky ve výuce oboru vzdělání Malíř a lakýrník – Bc. Miloš Špinar
Bc. Miloš Špinar
Bachelor's thesis
Učební pomůcky ve výuce oboru vzdělání Malíř a lakýrník
Teaching aids in the teaching of Painter training specialisation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání učebních pomůcek, a to u oboru vzdělání Malíř a lakýrník. Práce má dvě části, část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsány základní vyučovací metody a fáze výuky, práce učitele praktického vyučování a učební pomůcky s didaktickou technikou. V části empirické je řešena problematika výzkumné šetření, jeho popis, výběr metod a samotná …moreAbstract:
This thesis deals with the use of teaching aids in the teaching of Painter training specialization. The thesis has two parts, theoretical and empirical. The theoretical part describes the basic teaching methods and teaching phases, things about job of practical training teacher and teaching aids with teaching technique. In the empirical part comes on the research investigation, description, selection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wmiqn/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2017
- Supervisor: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
- Reader: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
GERMANY'S DEVELOPMENT COOPERATION WITH AFRICA Projects in Development Cooperation with the Example of the Vocational Education and Training Project (BINA) between the Beruflichen Fortbildungszentren der Bayerischen Wirtschaft gGmbH (bfz) and the Don Bosco Youth Network West Africa in Ghana
Anna REINHARDT -
Europeanization approach in vocational education and training policy of Albania
Elona Kodhel -
Teacher's self-reflection and its application in practice.
Zuzana Hrušková -
The Use of ICT in Teacher's Practice
Petr KLUMPAR -
Reflective practice in Czech EFL teaching
Eliška Wheeler -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
The interest of pupils in teaching of vocational training to selected high school
Ivona Hlavatá