Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Michaela Bibenová
Bc. Michaela Bibenová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra
Factors affecting successful education pupils with Autism spectrum disorders
Anotace:
Diplomová práce „Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra“ pojednává o činitelích, které předurčují, zda edukace jedinců s poruchami autistického spektra bude úspěšná či nikoliv. V teoretické části diplomové práce se zabýváme terminologickým vymezením klíčového pojmu poruch autistického spektra, charakteristikám jedinců s tímto handicapem. Dále se věnujeme možnostem …víceAbstract:
Diploma thesis „Factors affecting successful education of pupils with Autism spectrum disorders“deals with factors, which predetermined, whether the education of individuals with Autism spectrum disorders will be successful or not. The theoretical part deals with terminology and key words of Autistic spectrum disorders and characteristics of individuals with this handicap. Furthermore the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g5uls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením
Zuzana Vranková -
Alternativní a augmentativní komunikace v domovech pro seniory
Emilie ZBORNÍKOVÁ -
Augmentativní a alternativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra.
Lenka Kučerová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální
Andrea Catt -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta