Jan Hnízdil
Master's thesis
Praktické využití Web Intelligence
Practical use of Web Intelligence
Abstract:
Web Intelligence je v poslední době velmi populární téma. Práce nehledá přesnou definici Web Intelligence, protože ta jednoduše neexistuje. Místo toho se snaží na hypotetickém příběhu z bankovního prostředí ukázat, jak lze WI využít v praxi. Ještě předtím jsou ale vysvětleny základní principy webové analytiky, která tvoří základ Web Intelligence. Postavy příběhu jsou sice smyšlené, nicméně popisovaná …moreAbstract:
Web Intelligence has been quiet a popular topic lately. This thesis doesn't try to form the exact definition of Web Intelligence, because it's impossible. The aim is to demonstrate practical use of WI in retail banking instead. Since Web Intelligence can be seen as some kind of advanced Web Analytics system, the text starts off with explaining basics of Web Analytics. Then a hypothetical story about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28449
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2011
- Supervisor: David Slánský
- Reader: Jan Pour
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Business Intelligence
Sachin Yoganandham -
Návrh architektury real-time reportingu v prostředí SAP HANA
David Huňka -
Real-Time Data Warehouse
Martin Zálepa -
Business Activity Monitoring v řešení Business Intelligence
Daniel Benoni -
Konsolidace datových toků za účelem Next Best Action kampaně pro klienta KPMG
Jiří Hruš -
Next Best Action: Review and Case Study
Liudmila Kalashnikova -
Business intelligence riešenie pre vizualizáciu návštevnosti webových stránok VŠE v Prahe
Veronika Tomčová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta