Marketingový mix malého a středního podniku – Bc. Zuzana Šestáková
Bc. Zuzana Šestáková
Bachelor's thesis
Marketingový mix malého a středního podniku
Marketing mix of small and medium enterprises
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat marketingový mix zvolené společnosti a pomocí dotazníků vyplněných respondenty provést analýzu. Díky této analýzy pak navrhnout možná vylepšení na současném marketingovém mixu. První kapitola obsahuje teorii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky mixu. Druhá kapitola se týká výzkumu marketingového mixu a metodám sběru dat. V další se představí společnost …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the marketing mix of the selected company and to perform an analysis using questionnaires filled out by customers. Thanks to this analysis, then suggest what could be improved on the current marketing mix. The first chapter contains the theory of the marketing mix and describes the individual elements of the mix. The second chapter deals with the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xwuj8/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠESTÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingový mix malého a středního podniku}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qlo8xt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Markéta Střížová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Markéta Soukupová -
Marketingový plán pro založení obchodu s jezdeckými potřebami a jeho uvedení na trh
Kateřina Konopková -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Marketingový plán pro zahájení činnosti obchodu s oblečením
Kateřina Šídlová -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová