Marketingový mix malého a středního podniku – Bc. Zuzana Šestáková
Bc. Zuzana Šestáková
Bakalářská práce
Marketingový mix malého a středního podniku
Marketing mix of small and medium enterprises
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat marketingový mix zvolené společnosti a pomocí dotazníků vyplněných respondenty provést analýzu. Díky této analýzy pak navrhnout možná vylepšení na současném marketingovém mixu. První kapitola obsahuje teorii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky mixu. Druhá kapitola se týká výzkumu marketingového mixu a metodám sběru dat. V další se představí společnost …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the marketing mix of the selected company and to perform an analysis using questionnaires filled out by customers. Thanks to this analysis, then suggest what could be improved on the current marketing mix. The first chapter contains the theory of the marketing mix and describes the individual elements of the mix. The second chapter deals with the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xwuj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Markéta Střížová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Markéta Soukupová -
Marketingový plán pro založení obchodu s jezdeckými potřebami a jeho uvedení na trh
Kateřina Konopková -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Marketingový plán pro zahájení činnosti obchodu s oblečením
Kateřina Šídlová -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová