Bc. Zuzana Šestáková

Bakalářská práce

Marketingový mix malého a středního podniku

Marketing mix of small and medium enterprises
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat marketingový mix zvolené společnosti a pomocí dotazníků vyplněných respondenty provést analýzu. Díky této analýzy pak navrhnout možná vylepšení na současném marketingovém mixu. První kapitola obsahuje teorii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky mixu. Druhá kapitola se týká výzkumu marketingového mixu a metodám sběru dat. V další se představí společnost …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the marketing mix of the selected company and to perform an analysis using questionnaires filled out by customers. Thanks to this analysis, then suggest what could be improved on the current marketing mix. The first chapter contains the theory of the marketing mix and describes the individual elements of the mix. The second chapter deals with the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xwuj8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management