Jana BARTOŠOVÁ
Diplomová práce
Marketing a základní škola
Primary school marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem základních škol. Teoretická část charakterizuje znaky, kterými se tato oblast vyznačuje a vymezuje základní pojmy související s marketingem i školou. Jejím cílem je tedy blíže nastínit tuto problematiku. Praktická část je zaměřena na marketingové činnosti vybraných základních škol včetně popisu celého výzkumného šetření. Cílem praktické části je zjistit a analyzovat …víceAbstract:
The master thesis is concerned with primary school marketing. The theoretical part of the thesis describes characteristic signs of this field and it defines basic concepts related to marketing and the primary school. It's aim is thus to outline the issue more closely. The empirical part of the thesis focuses on the marketing activities of selected primary schools and includes a description of the entire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠOVÁ, Jana. Marketing a základní škola. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace nového informačního systému pro daňové kanceláře
Natálie Krausová -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa
Karolína Hlúpiková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Ondřej Pawlas -
Marketingová komunikace Informačního centra Kutná Hora
Adam Sahula -
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
Markéta Holá Linková -
Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou
Pavel Balatka -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil
Název
Vložil
Vloženo
Práva