Natálie Šourková

Diplomová práce

Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)

Attitude of visitors of a destination to certified regional products (Polabí region)
Anotace:
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou …více
Abstract:
The aim of the thesis is to describe the attitude of the region Polabí visitors and the potential consumers generally towards the certified regional products which were branded within the system under the patronage of Association of Regional Brands. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines tourism in relation to region, it's benefits and impacts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44468