Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí) – Natálie Šourková
Natálie Šourková
Diplomová práce
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Attitude of visitors of a destination to certified regional products (Polabí region)
Anotace:
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the attitude of the region Polabí visitors and the potential consumers generally towards the certified regional products which were branded within the system under the patronage of Association of Regional Brands. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines tourism in relation to region, it's benefits and impacts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Jana Valentová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Lucie BROUMOVÁ -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Pardubicko)
Lucie Vápeníková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Pardubicko)
Lucie Vápeníková -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Krušnohoří)
Petra Kubatíková -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová