Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování – Kamila NOVOTNÁ
Kamila NOVOTNÁ
Master's thesis
Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování
The use of the methods of Music in the education of the pupils with behavioural disorder
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice využití výukových metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování v hudební výchově s ohledem na speciálně pedagogický kontext. Teoretická část práce charakterizuje žáka s poruchou chování ve vzdělávání na základní škole a zaměřuje se na hudební výchovu z hlediska jejího významu a funkce v lidském životě a postavení výukového předmětu hudební výchova …moreAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the isme of the usage of teaching methods of music education in the education of students with behavioral disorders in this subjekt with regard to the special pedagogice context. The theoretical part of the thesis characterizes a student with a behavioural disorder in primary school education and focuses on music education in terms of its importance and function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Kamila. Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy for Teachers
Theses on a related topic
-
Výukové metody Františka Kubaně
František KUBAŇ -
Výuka předmětu hudební nauka na základních uměleckých školách v České republice – přístupy, koncepce, metody.
Kristina Rafailov -
Aktivizující metody v hudební výchově na ZUŠ
Petra KUBÍKOVÁ -
Alternativní metody zpřístupnění artificiální hudby v hodinách hudební výchovy
Kateřina Vašicová -
Netradiční metody hlasové výchovy
Krystyna PĘKAŁA -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
KOMPARACE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LMP A S PAS NA 1. STUPNI ZŠ
Adéla Janišová