Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování – Kamila NOVOTNÁ
Kamila NOVOTNÁ
Diplomová práce
Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování
The use of the methods of Music in the education of the pupils with behavioural disorder
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využití výukových metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování v hudební výchově s ohledem na speciálně pedagogický kontext. Teoretická část práce charakterizuje žáka s poruchou chování ve vzdělávání na základní škole a zaměřuje se na hudební výchovu z hlediska jejího významu a funkce v lidském životě a postavení výukového předmětu hudební výchova …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the isme of the usage of teaching methods of music education in the education of students with behavioral disorders in this subjekt with regard to the special pedagogice context. The theoretical part of the thesis characterizes a student with a behavioural disorder in primary school education and focuses on music education in terms of its importance and function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Kamila. Využití metod hudební výchovy ve vzdělávání žáků s poruchou chování. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody Františka Kubaně
František KUBAŇ -
Výuka předmětu hudební nauka na základních uměleckých školách v České republice – přístupy, koncepce, metody.
Kristina Rafailov -
Aktivizující metody v hudební výchově na ZUŠ
Petra KUBÍKOVÁ -
Alternativní metody zpřístupnění artificiální hudby v hodinách hudební výchovy
Kateřina Vašicová -
Netradiční metody hlasové výchovy
Krystyna PĘKAŁA -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
KOMPARACE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LMP A S PAS NA 1. STUPNI ZŠ
Adéla Janišová