Značky původu a kvality v ČR pohledem podniku – Petra Kozáková
Petra Kozáková
Diplomová práce
Značky původu a kvality v ČR pohledem podniku
Marks of Origin and Quality in the Czech Republic from Business Perspective
Anotace:
Diplomová práce na téma „Značky původu a kvality v ČR pohledem podniku“ se zaměřuje na význam značek kvality a původu potravin v rámci podnikatelské činnosti. Cílem práce je zhodnocení přístupu podniků využívajících značení původu a kvality pro své produkty k těmto značkám a značkovým systémům v podobě porovnání očekávaných a skutečných přínosů, které toto označení podnikům přináší. Teoretická …víceAbstract:
The thesis “Marks of Origin and Quality in the Czech Republic from Business Perspective” focuses on importance of marks of origin and quality of food within business. The aim of the thesis is to evaluate the attitude of companies using these marks for their products to these systems of labelling in form of comparison of the expected and actual benefits that this mark brings to the companies. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok
Název
Vložil
Vloženo
Práva