Bc. Lucie Zdrhová

Bakalářská práce

Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu

Political marketing and political researches as one of the main tools of political marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou politického marketingu v České republice. Ten je nyní na vzestupu a stává se nepostradatelnou součástí strategie politických stran. Neméně důležitým nástrojem se pro tento obor stávají i výzkumy veřejného mínění. V první části se zaměřujeme na historii politického marketingu a jeho postupný vývoj. Závěr této části pak věnujeme výzkumům veřejného mínění z pohledu …více
Abstract:
This work deals with the question of political marketing in Czech Republic. It is on the rise and it is becoming indispensable part of a strategy of political sides. Research of public opinion is very important for this field. The first part is dedicated to history of political marketing and to its gradual development. The end of this part is about a research of public opinion of voters and political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace