Konkurenční prostředí v oblasti rozhlasového vysílání v ČR – Veronika Průchová
Veronika Průchová
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti rozhlasového vysílání v ČR
Competition in Broadcasting in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o rozhlasovém vysílání v České republice. Je zaměřena především na pražský region, na kterém je ukázán vývoj poslechovosti v daném období čtyř let. Zabývá se především soukromými stanicemi, pro které je nejvýznamnější reklama. Je to pro rozhlasové stanice jedna z mála možností jak dosahovat zisku, a díky tomu provozovat samotné vysílání, nebo udržovat plynulý chod stanice …víceAbstract:
Bachelor thesis discusses the Broadcasting in Czech Republic. It focuses primarily on the Prague region, which shows the development of audience in the period of four years. It deals mainly with private broadcasters for which it is the most important advertising. It's a radio station, one of the few ways to make a profit, and thus operate alone broadcast or maintain the smooth running of the station …víceKlíčová slova
Média Konkurenční prostředí Konkurenceschopnost Poslechovost Příjmy Reklama Trh Rozhlas
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Stará, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Tržní prostředí a konkurenceschopnost PIVOVARU SVIJANY, a.s.
Jana Procházková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Jak Covid-19 ovlivnil konkurenceschopnost vybraného hotelu
Nela Peterová -
Vliv státního kapitalismu na konkurenceschopnost ekonomických odvětví Brazílie
Markéta Kučerová -
Konkurenceschopnost výrobků vybraného podniku v mezinárodním prostředí
Andrea Zuzánková -
Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh
Simona Holubová -
Vnímání a pozice Radia Beat na trhu
Petra Struhařová
Název
Vložil
Vloženo
Práva