Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice – Veronika Rapošová
Veronika Rapošová
Bakalářská práce
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Marketing Communication of Radio Station - Project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace a jejích nástrojů, které jsou k dispozici rozhlasovým stanicím. Zvláštní pozornost je v této souvislosti věnována rozhlasové stanici Český rozhlas Plus. Snažím se prozkoumat aktuálně využívané nástroje marketingového mixu, četnost jejich využití a efektivnost v marketingové komunikaci této rozhlasové stanice. Součástí této práce …víceAbstract:
This thesis focuses on the issues of marketing communications and tools available on radio stations. Czech Radio Plus. I try to analyze currently used tools of marketing mix, its use and efficiency in marketing communication of this radio station. Marketing communication plan of Czech Radio Plus in connection with the 100th selection of Czech Radio, which primarily focuses on marketing mix tools designed …víceKlíčová slova
marketingová komunikace komunikační mix mediální produkt marketingový mix reklama podpora prodeje vztahy s veřejností média veřejné služby rozhlasová stanice Marketing Communication Communication Mix Mediaproduct Marketing Mix Promotion Sales Promotion Public Relations Public Service Media Radio Station
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yzdk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ -
Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice
Michal Jůn -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Event marketing v Radiu Čas
Barbora Šindelková -
Marketing v soukromé rozhlasové stanici
Daniel RUMPÍK -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda