Ing. Kristýna Čmelíková

Bakalářská práce

Hromadné nákupní chování

Mass purchase behavior
Anotace:
Tato práce se zabývá hledáním psychologických faktorů hromadného nákupního chování, problematikou psychologie davu a hromadným chováním zasazeným do oblasti nákupů. V části teoretické se zaměří na vymezení pojmu „dav“ a hromadné chování. Chování nákupní bude dalším tématem, skrze které se dostaneme k problematice ovlivňování nákupního chování jedince – kdo a jak působí na jeho rozhodování o nákupu …více
Abstract:
This thesis deals with finding psychological factors of mass purchasing behavior, problems of crowd psychology and mass behavior set into the purchases. In the theoretical part i will focus on the definition of "mass" and mass behavior. Shopping behavior will be another topic, through which we get to the issues influencing the shopping behavior of individuals - who and how it affects purchasing decisions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace