Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy. – Bc. Štěpánka Pecenová
Bc. Štěpánka Pecenová
Bakalářská práce
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Fieldwork education in a model area of the Bobrava river basin.
Anotace:
Bakalářská práce vznikla za účelem tvorby terénní výuky v části údolí přírodního parku Bobrava. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly, první kapitola se zabývá terénní výukou obecně, tedy tím, jak je terénní výuka chápána, jaké jsou její cíle, druhy, příprava a organizace, výhody a nevýhody, ale také jaké je její zařazení do kurikulárních dokumentů …víceAbstract:
The bachelor's thesis was created in order to create field teaching in part of the valley of the Bobrava Nature Park. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains two chapters, the first chapter deals with field teaching in general, i.e the team, how field teaching is understood, what are its goals, types, preparation and organization, advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ic3dq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
- Oponent: Mgr. Alena Rýparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekologická a evoluční biologie / Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vazby matematika – chemie. Aplikace matematiky v učivu chemie na základní škole.
Lenka Kozáková -
Realizace mezipředmětové výuky na ZŠ
Jan Kořének -
Metodická příručka pro začínající vedoucí pracovníky mateřských škol v oblasti řízení
Dagmar LAPUNÍKOVÁ -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Zeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137)
Dominik KIŠ -
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Kristýna Ševčíková -
Zásobník aktivit pro volitelný předmět Regionální zeměpis
Mariana Hájková -
Obsahové návaznosti tématu Počasí a podnebí v předmětu zeměpis.
Klára Životská