Úloha etikety v obchodním prostředí USA – Martina Maštálková
Martina Maštálková
Bakalářská práce
Úloha etikety v obchodním prostředí USA
The Role of Etiquette in Business Environment of the USA
Anotace:
Práce pojednává o americkém přístupu k etiketě v obchodním prostředí. První část se zabývá charakteristikou Spojených států amerických prostřednictvím geografických a demografických údajů, historického vývoje a jeho důsledků. Druhá se věnuje otázce podnikatelského prostředí USA a jeho členění. Třetí kapitola se zaměřuje na samotnou etiketu, se kterou se setkáme v obchodním prostředí. Ve čtvrté části …víceAbstract:
The bachelor work deals with American approach to the etiquette in business environment. The first part describes characteristics of the United states of America by means of geographical and demographic entries, historical evolution and its consequences. The second part discusses a question of entrepreneurial environment of the USA and its segmentation. The third chapter focuses on the etiquette itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Jiřina Korandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22029
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
SŘB (Soustava řízení Baťa) - význam pro současné podnikatelské prostředí.
Žaneta Žáková -
Současné podnikatelské prostředí Argentiny
Jiří Kašpar -
Význam alternativní investice pro investory a podnikatelské prostředí
Veronika Hartingerová -
Podnikatelské prostředí a jeho podpora v ČR
Kateřina Budilová -
Podnikatelské prostředí a rozvoj malého a středního podnikání v ČR
Zdeňka Hrubá -
Yerba maté a specifika formování argentinské národní identity
Eliška Filipová -
Obchodní a kulturní specifika Mexika
Michaela Paulová -
Kulturní specifika obchodní spolupráce s vybranými zeměmi východní Asie
Marie BROŽOVÁ