Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno – Bc. Petra Kovářová
Bc. Petra Kovářová
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Analysis of the marketing strategy of the National Theatre Brno
Anotace:
Marketing je důležitým procesem řízení organizací, jak ziskových, tak neziskových. Znamená nabídnout vhodný produkt ve správný čas, na správném místě, za správnou cenu a především správným lidem. Aby byl tento proces co nejefektivnější, může mu organizace napomoci marketingovou strategií. Tato práce pojednává o marketingové strategii Národního divadla Brno. V první kapitole představuje největší příspěvkovou …víceAbstract:
Marketing is an important management process of organizations, profit and also nonprofit organizations. It means a right product at the right time, right location for a good price and offer it to the right people. To make this process as effective as possible, it may help organizations to find the right marketing strategy. This paper discusses the marketing strategy of the National Theatre Brno. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n9ikz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná