Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno – Bc. Petra Kovářová
Bc. Petra Kovářová
Master's thesis
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Analysis of the marketing strategy of the National Theatre Brno
Abstract:
Marketing je důležitým procesem řízení organizací, jak ziskových, tak neziskových. Znamená nabídnout vhodný produkt ve správný čas, na správném místě, za správnou cenu a především správným lidem. Aby byl tento proces co nejefektivnější, může mu organizace napomoci marketingovou strategií. Tato práce pojednává o marketingové strategii Národního divadla Brno. V první kapitole představuje největší příspěvkovou …moreAbstract:
Marketing is an important management process of organizations, profit and also nonprofit organizations. It means a right product at the right time, right location for a good price and offer it to the right people. To make this process as effective as possible, it may help organizations to find the right marketing strategy. This paper discusses the marketing strategy of the National Theatre Brno. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n9ikz/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Jan Špaček
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová