Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie – Ing. Michal Kuna
Ing. Michal Kuna
Bakalářská práce
Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie
Effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of energy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti pr?běhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro r?zné kategorie vlak? a r?zné lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce …víceAbstract:
The bachelor work is concerned with effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of traction and braking energy. These magnitudes are compared for different categories of trains and different locomotives on given railway-track in states before reconstruction and after reconstruction. There is created comparative coefficient to compare locomotives with each other and to review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martin Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuna, Michal. Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie. Česká Třebová, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Kolejová vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřeby trakční energie kontejnerového vlaku
Karel Schejbal -
Program pro výpočet jízdních dob a spotřeby trakční energie
Zdeněk Fišr -
Posouzení vlivu elektrifikace trati Klatovy - Železná Ruda na jízdní doby a spotřebu energie
Jiří Šlapák -
Stanovení spotřeby energie elektrického hnacího vozidla
Michal Adamec -
Pracovní doba a doba odpočinku
Renáta Kafková -
Pracovní doba a doby odpočinku
Irina Li -
Pracovní doba a doby odpočinku
Nikola Macková -
Doba římská a doba stěhování národů v severním předpolí Moravské brány.
Zuzana Loskotová