Ing. Michal Kuna

Bakalářská práce

Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie

Effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of energy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti pr?běhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro r?zné kategorie vlak? a r?zné lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce …více
Abstract:
The bachelor work is concerned with effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of traction and braking energy. These magnitudes are compared for different categories of trains and different locomotives on given railway-track in states before reconstruction and after reconstruction. There is created comparative coefficient to compare locomotives with each other and to review …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martin Kohout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kuna, Michal. Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie. Česká Třebová, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Kolejová vozidla