Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR – Tereza Průšová
Tereza Průšová
Master's thesis
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
The perception of natural face care products from corporate cosmetic brands by generation Y female consumers in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním korporátních kosmetických značek na trhu s přírodní kosmetikou. Na základě literární rešerše týkající se spotřebitelského chování na trhu s přírodní kosmetikou a za pomocí kvalitativních metod bylo zjišťováno, jak spotřebitelky generace Y v České republice, které nakupují a používají přírodní kosmetické produkty péče o pleť od korporátních kosmetických značek, tyto …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the activity of the corporate cosmetic brands on the natural cosmetic market. Based on literature research focused on the consumer behaviour on the natural cosmetic market and using qualitative methods, it was analysed how generation Y female consumers in the Czech Republic who buy and use natural cosmetic face care products from corporate cosmetic brands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88399
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Jitka Černá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRŮŠOVÁ, Tereza. \textit{Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qniysy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus
Jaroslav Dvořáček -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová