Ondřej Kašpar

Bakalářská práce

Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST

The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych …více
Abstract:
The aim of my thesis, "The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o. " is to find out where the company should effectively invest their financial resources because the company has ambitions to grow and expand its scope. The methodological part presents the basic terms of advertising, marketing and approaches which are further elaborated in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Rudolf Orct

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29335