Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST – Ondřej Kašpar
Ondřej Kašpar
Bakalářská práce
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych …víceAbstract:
The aim of my thesis, "The effectiveness of advertising and the marketing campaign of the company STAKOPLAST cz, spol. s r.o. " is to find out where the company should effectively invest their financial resources because the company has ambitions to grow and expand its scope. The methodological part presents the basic terms of advertising, marketing and approaches which are further elaborated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Rudolf Orct
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Veronika Vanišová