Redesign informačního systému Portál (IS/STAG) – Markéta BABKOVÁ
Markéta BABKOVÁ
Bakalářská práce
Redesign informačního systému Portál (IS/STAG)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá informačním portálem (IS/STAG) pro studenty a učitele Západočeské univerzity v Plzni. Zabývá se analýzou současného stavu webu a aplikace a přichází s návrhem redesignu s ohledem na aktuální UI & UX možnosti řešení.Abstract:
The theme of my Bachelor's thesis is centered around the redesign of the information system for students and professors of the University of West Bohemia. It analyzes the current state of the website and the application respectively and comes up with a redesigned draft with regards to the modern UI & UX options. The aim of this work is a modern design of the student information system (IS/STAG) in …víceKlíčová slova
UI&UX Portal IS/STAG redesign web aplikace webdesign vizuální komunikace grafický design
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akademický malíř František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABKOVÁ, Markéta. Redesign informačního systému Portál (IS/STAG). Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt