Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce – Kristina Janouchová
Kristina Janouchová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Marketing strategy of selected educational institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané vzdělávací instituce působící na území hlavního města Prahy. Cílem této práce bylo analyzovat současnou úroveň marketingu vybrané vzdělávací instituce a navrhnout novou marketingovou strategii společnosti, a to s přihlédnutím k novým trendům v oblasti marketingu a dalším aspektům trhu vzdělávacích institucí.V teoretické části byly vymezeny …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of chosen educational institution that operates in the territory of the City of Prague. The aim of the thesis was to analyze the level of marketing of chosen educational institution, and to suggest company’s new marketing strategy, taking into new marketing trends and other aspects of the market of educational institutions.The terms related to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOUCHOVÁ, Kristina. \textit{Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qo3284/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Guidance in Vocational Education
Theses on a related topic
-
Přeměna běžné mateřské školy ve vzdělávací instituci využívající alternativní vzdělávací program Montessori
Kateřina Hálová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci
Martin Koníček -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingová analýza konkrétní instituce
Barbora Merašická -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights