Ing. Petr Přikryl

Bakalářská práce

Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku

Convincing through emotions. Analysis of concrete television advertisement aimed at children of younger school age
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je objasnění vlivu televizní reklamy na děti a propojení reklamy a psychologie v marketingové komunikaci. Zabývám se úlohou emocí při tvorbě dětské televizní reklamy. Zaměřuji se na praktické potvrzení hypotézy týkající se některých prvků v reklamě určené dětem mladšího školního věku.
Abstract:
Goal of my Bachelor Work is clarifying of influence of television advertisement to children and connection of advestising and psychology in marketing communication. I am concerned with a function of emotions during creation of child television advertisment. I concentre for a practical confirmation of hypothesis dealing with some elements in advertising aimed at children of younger school age.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace