Fei YUAN
Bakalářská práce
Advertising on social networks
A Study Of the economic Impact of social media On the consumption of different groups
Advertising on social networks
Abstract:
Exploring companies with active social media accounts increases the number of marketing opportunities. And explore what new, complex and uncontrollable factors social media has introduced to consumer behaviourAbstract:
Exploring companies with active social media accounts increases the number of marketing opportunities. And explore what new, complex and uncontrollable factors social media has introduced to consumer behaviour
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
YUAN, Fei. Advertising on social networks. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva