Anna Suchardová
Master's thesis
Nákupní chování ve vybraném segmentu
The shopping behavior of consumers in given segment
Abstract:
Diplomová práce zaměřená na nákupní chování v segmentu dětských jednorázových plen si dává za cíl analyzovat a odhalit preference nákupního chování lidí využívající jednorázové pleny pro své ratolesti v České republice. V teoretické části se práce zaměřuje na spotřební a nákupní chování, v rámci kterého byl ze dvou pohledů popsán kupní rozhodovací proces a faktory, které ovlivňují rozhodování. Na konci …moreAbstract:
The diploma thesis focused on shopping behavior in the segment of disposable diapers aims to analyze and reveal the shopping behavior preferences of people buying disposable diapers for their children in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on consumer and purchasing behavior, in which the purchasing decision-making process and the factors that influence decision-making were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86935
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Anna Del Maschio
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza struktury jednorázové dětské pleny
Lucie Špinková -
Sorpční vlastnosti levných a drahých dětských plen
Lenka Kurtinová -
Zátěž jednorázových dětských plen pro odpadové hospodářství
Jana Purkartová -
Hodnocení užitných vlastností dětských látkových plen
Tereza Řezníčková -
Mystery shopping v prodejnách Datart
Jana Bartoňková -
Mystery shopping parfumerie XY
Zuzana Šimková -
Mystery Shopping v cestovních agenturách
Petra Kotásková -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová