Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků – Bc. Michal Filek
Bc. Michal Filek
Bachelor's thesis
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Psychological factors influencing customer loyalty
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá faktory ovlivňující loajalitu zákazníků ve vybrané společnosti Daytrip. Studie integruje teoretické poznatky z oblasti chování spotřebitelů a psychologie osobnosti k prozkoumání dynamiky loajality a spokojenosti zákazníků. Empirický výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníku distribuovaného mezi zákazníky Daytripu, analyzující jejich vnímání kvality služeb, cenové politiky …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the factors influencing customer loyalty at the selected company, Daytrip. The study integrates theoretical insights from consumer behavior and personality psychology to examine the dynamics of customer loyalty and satisfaction. The empirical research was conducted through a questionnaire distributed among customers of Daytrip, analyzing their perceptions of service quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q9yhk/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík